6 TIPS FOR FINERE HUD!

//annonse 

♥ Vask ansiktet med lunket vann istedenfor varmt. Selv om varmt vann er det mest behagelige, så kan det også føre til tørr og irritert hud. 

♥ La huden hvile så mye som mulig fra tung sminke. Jeg vet hvor vanskelig dette kan være om man har urenheter / rød hud.. Etter at jeg begynte på Skin Repair og hadde gått på det i en måneds tid kunne jeg legge bort foundationen til hverdags, og det føltes skikkelig bra! Noe som igjen har resultert i at huden får det ekstra fint. 

Huden min før jeg begynte på Skin Repair: 

 

♥ Drikk vann! Dette visste du sikkert fra før av, men herregud så mye det har å si. Huden, som enhver del av kroppen, trenger en viss menge væske for å fungere optimalt. Det forebygger ikke bare urenheter, men også rynker. 

♥ Dropp røyken! Jeg røyket før, og jeg så sikkert 10 år eldre ut enn hva jeg gjør nå med tanke på linjer men også urenheter. Jeg kan enda ta meg en røyk på fest eller ferie, og det skal faktisk ikke mer til enn som så før huden virker sliten og ekkel dagen derpå.

♥ Unngå å ta deg i ansiktet generelt (dette punktet synes jeg selv er vanskelig), men i alle fall rett etter å ha spist godteri. Det høres kanskje merkelig ut, men jeg pleide i alle fall å få urenheter nesten på sekundet om jeg spiste potetgull med fingrene og så tok meg i ansiktet rett etterpå. Det var nesten som om jeg kunne kjenne en kløe under huden med en gang som trengte seg frem! 

Meg nå, uten foundation (med pudder, men uansett!)

 

Og ja, disse pillene som jeg nevnte. Skin Repair! Jeg personlig er kjempefornøyd med dem, og jeg vet at mange av dere lesere også er det. Derfor blir jeg litt irritert når folk skal kommentere “åh, det funker ikke fordi det ikke funket på meg”, fordi NEI ikke alt funker på absolutt alle, vi er ulike mennesker. Men for meg, flere venninner og mange av dere lesere har det funket og jeg kan kun snakke utifra min egen erfaring. Da jeg hadde opphold fra pillene fordi jeg var på ferie og hadde glemt pillene hjemme merket jeg hvor mye de gjør for meg – tre kviser ploppet opp etter en liten stund, og huden ble rød og irritert. Slik som den også var før jeg begynte på pillene, som jeg faktisk nesten hadde glemt. Da fikk jeg bevist for meg selv hvorfor jeg er så fornøyd! 



Poenget er, jeg tar disse pillene hver eneste dag som en del av mitt faste kosttilskudd fordi det fungerer på en naturlig måte som ikke skader deg, for det kan legemidler gjøre. Jeg gikk på pillene i litt over en måned før jeg merket forskjell første gang om jeg husker rett, det kommer i alle fall ikke over natten og kroppen bruker tid på å ta opp stoffene. Dere kan lese mer, eller bestille pillene HER om det skulle være ønskelig. 


 

1 kommentar
    1. Jeg er fornøyd med disse pillene ‘ men jeg opplevde at håret begynte å rause av.. har du noe tips til dette?

      På forhånd takk

      Mvh Nicole

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg