JEG FIKK SJOKK AV RESULTATET!

//annonse 

Jeg har helt glemt å vise dere den syke forandringen vippene mine har fått den siste tiden! Jeg brukte vippeserum for et par år siden men la det på hylla etter en stund, men for litt over en måned siden startet jeg igjen. Og jeg er sjokkert over resultatet, jeg visste ikke at det gikk så fort – og ikke minst at det var mulig, selv om jeg hadde gode erfaringer tidligere og har lest masse om vippeserum på sminkegrupper. 

Jeg har extensions på øvre vipperad, og viser dere derfor på nedre. Beklager at bildet er tatt med iPhone, var helt klin umulig å fokusere med speilrefleksen, men SJEKK de vippene! Note: jeg har ikke naturlig lange vipper på nedre rar. 

Her kan man se det tydelig på nedre vipperad: keep in mind at de vippene har vært skikkelig stygge og korte de siste årene på grunn av faring og slitasje.

Jeg har brukt et produkt som heter Mylash i som sagt litt over en måned, hver morgen. Det inneholder kun naturlige ingredienser og er helt trygt å bruke. Jeg har ikke opplevd noe som helst irritasjon, og man kan fint bruke kontaktlinser samtidig for eksempel. Det er heller ikke testet på dyr. 


 

Vippene blir lengre, fyldigere og sterkere på 4-8 uker (det tok litt over 4 uker for meg, jeg bruker ikke mascara nede til vanlig så det var først da jeg merket det – men det kan også ha kommet tidligere faktisk). Det kan også brukes på bryn, men det har jeg ikke sjekket ut selv, men det er bare å påføre der du vil at brynene skal vokse for fyldigere øyenbryn. 

 

Det er kjempeenkelt å bruke – bare påfør serumet ved roten av øyenvippene ved hjelp av den lille “kosten” som følger med, og gjenta hver morgen. Det tar bare noen få sekunder! Jeg bruker serumet på øvre vipperad også, og har merket at vippene mine tåler slitasjen fra extensions mye bedre – det har heller ikke hatt noe å si for holdbarheten til vippene, de løsner ikke av å bruke dette serumet (som andre serum på markedet gjør, har jeg hørt).

Hvis du også har lyst til å teste vippeserumet har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på 30% for en begrenset periode. Bruk koden Sophieeliselash eller kjøp ved å trykke på linken HER!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg