LES LITT AV BOKEN MIN GRATIS!

//egenreklame

 

En ting jeg ikke var klar over før i dag, er at man kan lese de 25 første sidene av boken min gratis online via tanums nettsider! Det finner du HER, og så trykker du bare “bla i boka”. Jeg ble glad da jeg oppdaget det, nå får du som leser en forsmak på om boken er noe du kunne ha tenkt deg – selv om sikkert en del av dere har lest den allerede, nå som den har solgt så bra. Det ser jeg forresten på med enorm ydmykhet, og fallhøyden er så stor, noe som skremmer meg litt. Skrekkblandet fryd Jeg får bare håpe at dere kommer til å ville lese ordene mine i mange år som kommer, for det er jo dette jeg vil drive med.


 

Boken min selges over alt hvor det finnes bøker! For eksempel flyplasser, posten, bohandlere – og på internett, via linken jeg delte tidligere i innlegget. 

 

1 kommentar
    1. Hei, jeg har akkurat hørt på boken din. Å jeg syntes den var utrolig bra, jeg skulle ønske at neste bok også var på “storytel” Vill den komme dit så jeg kan høre på den eller må jeg kjøpe den fysisk? Jeg elsker å høre lydbøker mens jeg strikker 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg