STOLT I DAG



 

For et lærerikt år 2016 var. Jeg prøver å finne flere passende ord, men lærerikt er det eneste som føles riktig, både profesjonelt og privat. Jeg er stolt over det jeg klarte å utrette. Stolt av kontakten jeg fikk med dere lesere, som bare ble enda mer personlig og ekte takket være boken. Stolt av at dere stoler så mye på meg at dere åpner dere opp, og sender meg lange meldinger og lar meg bli kjent med dere også. Jeg kommer til å bli en god mor en dag, takket være en hel haug av erfaringer som jeg har fått på grunn av dere. Jeg har blitt så flink til å respektere og forstå mennesker, takket være dere. Jeg håper dere fortsetter å vise meg tillit i årene som kommer, for jeg har et ønske om å drive med dette i lang tid fremover. 

Om du ønsker å stemme på meg som Folkets Favoritt, om du mener jeg er tittelen verdig, så gjøres det her. Jeg ønsker så klart å stikke av med en pris, men jeg er faktisk glad uansett for alt. Virkelig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg