God Morgen Norge neste


 

Hello jenter & gutter! Hva gjør dere denne fabelaktige søndag? Jeg spiser hjemmelaget pizza (som er min siste uten vegansk ost her i huset, men viktig å spise opp det man har!) og skal snart på kino får se passangers. Jeg er en sånn person som leser alt av filmanmeldelser, uavhengig av om jeg faktisk planlegger å se filmen eller ikke, og denne har jo fått dårlig kritikk. Men jeg forholder meg først og fremst til IMDB, og der scorer den bra.. Så da blir det meg, Mathias og kino i kveld!

Ellers skal jeg på God Morgen Norge i morgen tidlig for å snakke om at boken er nummer en – nok en gang. Det blir koselig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg