4 stjerners middag – snart premiere!

// inneholder annonselenke

Nå er det snart to år siden (!!!) jeg var med på 4 stjerners middag, og i kveld er det premierefest.. Haha! Det er flere av dere som har spurt om når episoden jeg medvirker i sendes, og nå er det altså snart klart for det. Jeg merker at jeg gruer meg litt, for som sagt er det to år siden og hele opplegget ble ganske merkelig siden jeg ikke kunne lage mat i det hele tatt på den tiden, men jeg var med en skikkelig fin gjeng og krysser fingrene for at stemningen oss imellom blir synlige for dere seere også. ♥  I kjendisnorge blir det sett på som litt “ukult” å gjøre masse reality-tv, men jeg ELSKER det haha. Skulle vært med på alt om jeg hadde tid!! Det er jo så gøøøøy!


 

Hmm.. Her så håret mitt blått ut? Det er blondt, altså. (annonselenke)Kjolen min finner du her! 

Mest av alt gleder jeg meg til å spise. Jeg hørte rykter om tapas på premieren nemlig.. Jeg skal uansett ta tidlig kveld, og da kikker jeg innom her for å gi dere en oppdatering! Jeg hører sengen + brownies og is + solsidan rope på meg allerede, nemlig. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg