bursdag, fyll bodyscan, lykkelapper og fyllemeldinger

Først og fremst, tusen millioner takk for alle bursdagsønskene jeg fikk på dagen min igår! Jeg skal snart sette meg ned å svare på alle, det skulle da bare mangle. Da jeg først våknet på morgenen følte jeg meg ikke noe bra i det hele tatt, og ønsket kun å trekke dyna over hodet og sove igjennom hele dagen. Men.. Ja, det er jo ikke noen grunn, jeg er omringet av kjærlighet og fine menneskerSelv om jeg føler meg skikkelig stygg og fæl for tiden, haha. Men sånn er det vel for alle i blant.


 

På lørdag kom Anne-Sofie, Joakim og Marte innom meg med kake, sang (Joakim spilte Taylor Swift – 22 ut av de små høytalerne på telefonen sin), ballonger, lykkelapper og gave. Jeg fikk en full bodyscan hos legen for det var det jeg hadde ønsket meg, hypokonderen i meg har nemlig lyst til å finne ut av absolutt alle sykdommer jeg kanskje har – eller kan få – eller nesten har fått, hele den regla. Det setter kanskje en demper på mine fritidsaktiviter som er sterkt preget av at jeg googler symptomer om legen forteller meg at jeg er frisk, så da må jeg få meg en ny hobby. Men jeg gleder meg!


 

Hvorfor Joakim viser fingeren til at jeg har bursdag aner jeg ikke 🙁


 

Lykkelappene jeg fikk fra mine beste venner reddet hele dagen min. Det er verdens beste gavetips! Man får en krokke med lapper som det er skrevet komplimenter og finne minner på, og jeg startet dagen med en tåre i øyekroken og sikkert femti lapper rundt meg. For noen fine folk jeg har i livet mitt! Resten av dagen var jeg på to lunsjer, tok en powernap og så dro jeg på middag, og så på drinker. Jeg drakk fra 12 på formiddagen til 12 på natten og var lett brisen igjennom hele bursdagen, jeg har sendt meldinger jeg ikke akkurat er direkte stolt av, men jeg er ikke flau heller, så det går fint. Ok jeg er kanskje litt flau, men jeg har glemt det i morgen!

SIST – TAKK JOAKIM FOR DENNE FINE COLLAGEN <3 JEG ELSKER ALLE I LIVET MITT! 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg