NOBEL 2016

I går følte jeg meg vakker. Jeg sa til og med til “glamsquadet” mitt (haha) at jeg kommer ikke til å føle meg så spesielt vakker den dagen jeg eventuelt gifter meg, for jeg har blitt stylet til den store gullmedaljen så mange ganger allerede at lite kan måle seg. Det sier vel sitt. 


 

Sminken er lagt av Dajana, hår av Amanda, og styling av Salima Jobarteh (styling betyr hun som bestemmer klærne og hvordan håret og sminken skal være, altså personen som skaper en helhet i looken). Kjolen er fra Cecilie Melli.
 

Begynte forøvrig å gråte flere ganger under konserten i går, fordi jeg ble så rørt. Jeg sa til M i går at jeg ikke har grått siden Mai, og det var sant, da løp jeg med gråten i halsen og så ut i det offentlige over hele grünerløkka midt på natten fordi jeg følte meg så idiotisk og teit. Men jeg innså at jeg har grått mange ganger etter det, men av rett grunn – fordi jeg føler og fordi jeg er glad, og i går følte jeg mye. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg