ønskeinnlegg: mine favorittleppestifter!

// jeg har et samarbeid med coverbrands // reklame

 

Endelig har jeg fått laget et innlegg til dere om mine leppestiftfavoritter! Jeg har ikke noe favorittmerke, men jeg har noen klassikere fra hvert merke som jeg alltid går tilbake til. Det finnes jo uendelige varianter og farger å velge mellom, så det er lett å gå seg vill i en “jungel” av leppestifter. Jeg får alltid en haug av spørsmål om hva jeg bruker på leppene mine for tiden, så da tenkte jeg at dette innlegget passer perfekt! 

Coverbrands kjører i dag Manic Monday med 25-80 % rabatt på hele butikken! Sjekk det ut her. 


Denne leppestiften er den mest knæsj-røde jeg eier, og jeg synes den er dødskul. Jeg har virkelig fått øynene opp for røde lepper i det siste, og denne leppestiften fra max factor i fargen 720 Scarlet Ghost er den perfekte til mitt ansikt. Jeg bruker ikke denne til hverdags så ofte, men til fest kommer den ofte frem ♥ Du finner den her. PS! Det kan være lurt å bruke lipliner til, personlig er denne min favoritt i fargen “fine all over”.

Denne leppestiften fra Inglot Hd Matte (Farge nr 16) har seriøst tidenes fineste farge. Den gir mye farge uten å bli ekstrem, og holder seg godt i flere timer. En nydelig rosafarge som passer perfekt til enhver anledning, og leppestiften tørker med en gang. ♥ Du finner den her. 

OCC Interlace leppestift + theBalm Pickup Liners i fargen Chemistry er mine absolutte favoritter for tiden om man kombinerer dem. Jeg vet at mange ikke liker å “overline” leppene sine men jeg liker det skikkelig godt, og alle får ha hver sin smak! Fargene er akkurat slik jeg elsker dem, en skikkelig barbie-girly kombinasjon. Disse to sammen anbefales virkelig, og er uten tvil must haves for meg ♥ Du finner leppestiften her, og liplineren her (fargen jeg bruker her er Chemistry ) 


 

Gerard Cosmetics – Boss Lady – har vært en favoritt lenge, og blir brukt ofte både til hverdag og fest. Egentlig kanskje mest til hverdag, rett og slett fordi jeg er fan av mørke lepper og det kler meg og stilen min. En helt nydelig mørk farge!! Du finner den her ♥ 

ALLE MINE FAVVOS  ♥


Alle leppeproduktene til Coverbrands finner dere her – og atter engang la meg minne dere på salget som er i dag, med 25-80% rabatt på hele butikken! Sjekk det ut her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg