TAKK FOR MEG!

Hei alle sammen! Jeg kom akkurat hjem fra enda et stopp på bokturneen, jeg har vært i Kongsberg! Det er gøy å få oppleve så mange nye steder, selv om jeg ikke rekker å se så mye. Møtene med mennesker er jo det fineste, og i dag var det så mange gode jenter og gutter på plass. 🙂 Beklager at jeg ikke var helt i topp form, jeg er virkelig forkjølet om dagen og jeg er klar over at det umulig kan være særlig sjarmerende å få bøker signert når jeg er skikkelig snørrete og ekkel.. I bilen på vei hjem var jeg plassert sånn som dette, helt utslitt:

Boken min har forresten vært på topp 5 i Norge i 6 uker på rad nå! Det er så gøy! 


 

OG! Når jeg blir spurt om hva som er det beste ved å være kjent klarer jeg aldri å komme på noe godt nok svar, men det beste må nok være ALL MATEN MAN FÅR! Det er virkelig himmelen, og selv om jeg slukte i meg en del på “backstage” er jeg enda sulten, og skal snart begynne med matlagingen. Vegetariske nuggets og wok, it is!

Dagens lunsj <3 <3 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg