BESTEVENNINNE KOS

//annonselenke


Jeg og Anne-Sofie er hos meg, spiser pizza og ser på SHREK 2. Herregud så bra den filmen er! Skikkelig gjennomført. og nå – flere år senere – er enda “pus med støvler” den søteste noen sinne. Jeg husker da jeg var sånn 11-12 år gammel og brukte masse penger på å bestille bakgrunnsbilder av han til telefonen min, haha.. Anne-Sofie gjorde visstnok det samme, og vi begge fikk alvorsprat på hver vår kant hjemme. Jeg bestilte også masse ringetoner, animerte bilder og hele kjøret. Da var man ung og uansvarlig, og foreldrene ble sittende igjen med regningen. Heldigvis er ikke det en greie nå lengre, ha ha.

Vennetatoveringen vår! ​

(annonselenke) Genseren min er fra Calvin Klein! 

 

Vi skal i bursdag nå snart, og så enda en bursdag, hehe. Travel lørdag, så greit å starte den litt rolig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg