IKKE NOE JEG TAR FOR GITT

//annonselenke og egenreklame

(annonselenke)  Settet jeg har på meg finner du her

 

Det var veldig hyggelig med boksignering på strømmen storsenter i dag! Jeg var som vanlig spent på om noen i det hele tatt ville dukke opp, ettersom jeg har hatt to boksigneringer i Oslo allerede, haha. Men det var nesten 300 stk der, og det er ganske greit til at det var en fredag kveld! Jeg har truffet så mange fantastiske jenter og gutter, seriøst tusen takk for alt dere deler med meg av klemmer, brev, personlige historier og til og med nervøsitet, haha. Det viser jo bare at det betyr noe for dere! Dette var den perfekte starten på helgen, og nå sitter jeg hjemme i sofakroken og smiler. Takk igjen, håper alle setter pris på en personlig hilsen i boken sin. ♥

Jeg leste også litt fra boken og hadde en litt mer dyptgående samtale om den, og livet generelt, sammen med John som blir med meg på alle bokstoppene framover. 🙂 


Et av høydepunktene for meg var å treffe en jente jeg dro med meg på backstage etterpå. Jeg pleier å gjøre det, både på DJ-jobber og boksigneringer, jeg legger merke til en person som.. trenger det, og så får de litt ekstra tid med meg – rett og slett fordi jeg merker på dem at det betyr ekstra mye, at de er ekstra nervøse eller hva det måtte være. Og jeg må bare si, seriøst folkens, vær snille mot hverandre. Det finnes nok av jævlighet i denne verden til at vi skal gå rundt å rakke ned på andre, absolutt ALLE har grunner til å være som de er, ALLE har sin historie. Vi bor i verdens beste land med all verdens av muligheter, ikke kast bort det fantastiske livet vi har på å gjøre ting kjipt for andre. Vær så snill! Dere skal bare vite at jeg ser enhver av dere som føler dere ensomme, utstøtte, mobbet eller forlatt. Jeg ser dere. Jeg er dere, på så mange måter. Jeg håper boken, og møtene med meg, kan hjelpe litt. ♥ 


 

Jeg gleder meg utrolig mye til flere møter med dere utover vinteren og våren! Om dere har ønsker om steder jeg skal besøke, si ifra til deres lokale bokhandel 🙂 Nå skal jeg bare slappe av hjemme sammen med en venninne, og så håper jeg dere nyter helgen også, uansett hvordan dere tilbringer den. Husk på at jeg ikke alltid har hatt venninner, kjærester, ting, klær.. Alt det. Til og med det at jeg har en venninne å være med i dag er ikke noe jeg tar for gitt. Men husk på folkens, det er et langt liv – og ting blir bedre om man bare holder ut. 


På strømmen storsenter selges det nå 30 signerte eksemplarer på ARK, så løp og kjøp om du ikke fikk mulighet i dag! Ellers selger boken min over alt hvor bøker selges 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg