KJÆRLIGHET ER BARE KJÆRLIGHET

For en stund siden kom jeg ut offentlig med noe som aldri var å “komme ut” for min del. Det at jeg blir forelsket i begge kjønn, og tiltrukket av begge kjønn, ble blåst opp til en svær sak om at jeg er bifil. Er jeg det? Kan jeg i det hele tatt definere meg med en kategori? Jeg definerer ikke meg selv som hetero, bifil, lesbisk eller “panseksuell” , hva nå enn det er. Alt jeg vet er at jeg har vært forelsket i en jente, vært betatt av flere og jeg har vært forelsket i gutter. Riktignok flest gutter, men det er nok bare tilfeldig, det har bare blitt sånn. Men jeg har slitt så jævlig med det, å måtte definere meg som noe, for jeg tenker jo ikke på det – i alle fall ikke like mye som andre gjør.


 

Så når Fanny kom til meg og snakket om at hun har det på samme måte, og at hun pga meg hadde klart å innrømme det ovenfor seg selv – så ble jeg skikkelig glad. Å få være med på dette sammen med henne for å sette lys på noe så vakkert som kjærlighet gjør meg stolt og ydmyk. Fanny slipper en låt i morgen, og denne videoen er en del av en promo for det. Men for oss har det også en mye dypere mening. <3 Og så klart reagerer folk. Folk blir glade, folk blir sure, folk blir oppgitte. Men folk er nødt til å lære seg at kjærlighet er vakkert uansett hvem det er mellom. 


Dere kan se videoen på min instagram @sophieeliseblogg eller @fanny_andersen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg