å rense tankene

I dag trengte jeg å koble ut tankene litt, så jeg tok like gjerne en joggetur i regnet. Og jeg skal ikke lyve, det var helt forferdelig haha. Uansett, angående joggeturen (jeg må jo nevne det hundre og femti ganger siden jeg jogger så sjeldent). Det var litt tåke akkurat da, så det ble som å løpe rundt i en skrekkfilm fordi jeg for det første ikke kunne se langt foran meg, og for det andre så møtte nesten ingen hele turen. Og plutselig ble jeg overrasket av en syklist som spratt ut fra ingen steder og bare swishet forbi, jeg skvatt så mye at jeg hylte og han snudde seg rundt (i fart) og bare ga meg et blikk som var veldig “hva faen feiler det deg”, hehe. Så det ble en kjapp tur kan man si. Nå skal jeg hoppe inn i den varme dusjen som jeg har gledet meg så mye til! Høres litt senere, klem.

Dette var FØR joggeturen, haha. Nå ser jeg ut som en våt.. alien? Holdte på å skrive hund men nei. Dette settet, som mange av dere spør meg om, er fra Bik Bok!

Utenfor soveromsvinduet mitt akkurat NUH. Folk har en tendens til å tro at jeg bor på frogner eller noe i den duren, men nope.. Østkanten, og jeg trives veldig med det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg