UKEN SOM GIKK – LEPPETATOVERING ++

Da var det klart for enda en “uka som gikk”! Dette er en “spalte” i bloggen som holdes litt overfladisk slik at man kan slippe alt for en stund å bare lese om noe som ikke betyr så mye, men det er ikke helt meg heller. Så jeg begynner med UKAS AKKURAT NÅ: – jeg har PMS som er så heavy og har vært det lenge at jeg må konsentrere meg skikkelig for å ikke slå til folk. Haha, det er så ille når det er sånn.. Men det går jo over. Heldigvis! 


Ukens litt forskjellig.. 

Leppetatovering!  Jeg tok lipliner og farge-tatovering på leppene for noen måneder siden, og så etterfyll igjen i går. Jeg er veldig fornøyd! Jeg går hos Sol permanent makeup, de har veldig lang venteliste og jeg har ventet leeenge på å få dette. Men det er verdt det, og det gjør ikke så veldig vondt. Det er mye vondere å ta vanlig tatovering, uansett hvor på kroppen. På bildet er leppene veldig tørre, som de blir i noen dager etter kosmetisk tatovering. Men jeg har ikke noe produkter på leppene, så slik er altså fargen nå, selv om den kommer til å bli dusere etterhvert. 


Ukens innkjøp:


 

Jeg har kjøpt så mye interiør den siste tiden, og jeg vil enda vente litt med å vise dere soverommet til alt er klart, men her er i alle fall litt av dyna mi.. Fra Missoni, kjøpt på Millas Boutique. Jeg venter på et nattbord, en lampe og gardiner, så er jeg cirka klar til å vise dere.. 🙂 

Ukas låt:

3 strikes. Ja, jeg som alle andre er helt fullstendig hekta. Alt fra Terror Jr generelt er veldig bra. Dere finner lista mi på spotify her! 


Ukas film:


 

I går var jeg og Anne-Sofie på kino for å se “Inferno”, og selv om jeg ikke likte den så godt (terningkast 3), så likte Anne-Sofie den (terningkast 4? 5? Haha jeg spurte aldri, men regner med det ble noe sånt fra henne), så anbefaler jeg å se filmen fordi den stilte noen interessante spørsmål og vi fikk en litt opphetet diskusjon på vei hjem, hehe. 
 


Ukas Netflix:


 

Food Choices. Jeg har ikke ord, bare se den. Den, og filmene jeg anbefalte dere sist uke som heter “before the flood” og “the ivory game”. 


Ukens pakke i posten: 


 

SELFIELYSENE MINE FRA RING LIGHT KOM ENDELIG! Herregud nå blir det masse selfieeeees! Her er de innpakket, naturligvis. Så jeg skal vise dere når jeg har testet ut litt! 


internett-kjøp:


 

Jeg ville egentlig ha noe fra h&m sin kenzo-kolleksjon, men ingenting der falt i smak. Så jeg bestilte heller en t-skjorte fra Kenzo, som dere finner her.


Ukens NELLY: 

1. Kjole HER // 2. Cardigan her // 3. Topp her (annonselenker) 

Og noe smått og godt fra NELLY! Kjolen blir uten tvil min nyttårskjole.. Om jeg ikke finner noe kulere, da. Men det tror jeg ikke! 

 

 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg