TAKK FOR MEG, BLOGGERNE!

Det er med blandende følelser jeg velger å dele denne nyheten med dere.. Serien Bloggerne var en del av livet mitt i så mange år, jeg gjorde fem sesonger på rappen og jeg har blitt kjent med mennesker og fått erfaringer jeg aldri ville vært foruten. Jeg har fått filmet ungdomsstiden min, og har noe unikt å vise mine kommende eventuelle barn. Jeg har delt mye, og dere har delt mye tilbake. 

Likevel har jeg valgt å takke nei til den kommende sesongen. Jeg har skrevet bok, og føler det er på tide å fokusere på litt andre prosjekter. Jeg har enda god dialog med produksjonen, og hvem vet – kanskje det blir en egen serie på meg etterhvert? Skummelt, men om det hadde vært av interesse for dere, så hvorfor ikke..

Sesong for sesong! Den aller første sesongen var min favoritt tror jeg. 






 

Takk for nå, tv2! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg