De lagde gensere med “drep Sophie Elise”

// annonselenke nelly 


 

♥ Noen av de mennene som hater meg så fryktelig på internett bestemte seg for å trykke opp gensere hvor det står “drep Sophie Elise”, og jeg digget de så hardt at jeg lagde meg en selv. Kanskje dette er noe jeg burde begynne å selge videre? Lol. Denne skal jeg bruke hele tiden. Hver dag. Elsker den!  Man må jo snu enhver merkelig situasjon om til noe gøy og positivt, ikke sant? Kanskje vi skal gjøre “drep Sophie Elise” til en greie? 



 

♥ Fotoboken til Peter Lindbergh, “a different vision of fashion photography” kommer til å passe perfekt inn i bokhyllen min! Jeg skal nemlig bygge en stor bokhylle som skal dekke en hel vegg i stuen, og jeg holder for tiden på å samle inn bøker slik at den ikke står helt tom. Jeg er stor fan av arbeidet til Lindbergh, og ser fram til å bla i boka og slippe verden for en stund. Jeg kjøpte boken her.


♥ En dødslekker jumpsuit fra nelly! Denne er akkurat min stil og kan brukes både til hverdag og fest. Jeg skal vise dere bilder av hvordan den ser ut på når jeg får den! Kanskje jeg til og med rekker å få den før bokfesten min førstkommende søndag? Jeg kjøpte den HER (annonselenke)

 


Vi snakkes etterpå folkens! Jeg skal som vanlig ta en nap. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg