ny tatovering – forbilde

//egenreklame


Jeg hadde ikke tenkt å ta flere tatoveringer, men for å feire boken min.. Ja, da måtte jeg bare. Nå står det “forbilde” skrevet rett over knoklene mine, og jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd! Nå er det tre uker og en dag til boken min kommer i butikk.

Og dere? Nå har coveret blitt offentliggjort! Dere kan se boken min HER, og på samme link kan dere forhåndsbestille boken min! Om dere forhåndsbestiller får dere den i postkassen samme dag som den havner i butikk, om ikke det er en dag før til og med. Jeg gleder meg til dere får lese 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg