personlig rekord i trusler

//annonselenke

I dag har jeg gjort to intervjuer, spist lunsj med Joakim og vært i et par møter. 

Ellers går det helt greit, jeg har vondt i en visdomstann og jeg er forkjølet men de er jo tross alt ikke permanent og noe som går over. Jeg tror ellers jeg har satt personlig rekord i antall stygge meldinger og trusler rettet mot meg det siste døgnet. Det er jo også noe å legge i minneboka.. Rart hvordan folk er skrudd sammen. Noen folk, i det minste.



 Smykke her / annonselenke 

Jeg spiller forresten på Elsker i kveld! Jeg går på rundt 01, og gleder meg så sykt til å feste med dere. Da skal jeg slippe alt dette som jeg har tenkt så mye på de siste dagene, dere vet hva det går i. Vi ses, gleder meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg