En liste over menn dere ikke burde ligge med

På Facebook finnes det en gruppe som heter Mannegruppa Ottar. Dette er en gruppe som er lukket for kun menn, og jeg vet ikke hva som stort sett er i den gruppa men det virker som kvinneundertrykkelse og nedverdigende seksualisering av kvinner på et høyt nivå. Da det private bildet av meg ble spredt ble det blant annet delt hyppig i den gruppa. 

Det virker som om noen i den gruppa får en slags “trigger” av å skade andre, så nå som saken nok en gang har blusset opp har de bestemt seg for å dele enda flere bilder av meg. Her kommer noen av kommentarene, med fullt navn. Om disse mennene ønsker å anmelde meg for å dele det her, så vær så god. Dere deler det på internett med fullt navn, og å spre bilder av noen er faktisk verre. Dette er bilder som har blitt postet nå nettopp. 

 

Også når NRK P3 la ut intervjuet av meg diskuterte de på gruppa å legge ut bildet av meg – et intervju hvor jeg fortalte om hvor vondt alt var og er. Er ikke det sjukt? For eksempel:

Jenter, nå vet dere hvem dere ikke skal bli kjærester med / ligge med i alle fall. Man gjør INGENTING galt som offer i en slik sak – men disse mennene her? Det er overgripere. De kommer sikkert til å få enda en trigger av dette innlegget å spre enda mer, men vær så god. Dette her har skadet meg så mye det kan.

 

Bare sånn for sikkerhetsskyld, slik at navnene deres kommer opp på google når de søker jobb:

– Sigbjørn Alvseike
– Ivar Atlesson Selland
– Jørgen Nordgulen
– Marius Kjørlaug 
– Stein Bårdløkken
– Andreas Sørensen
– Mikael Monsen
– Christoffer Hastun
– Aleksander Jørgensen

fuck dere, a 🙂 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg