Jeg begynte å gråte.

inneholder annonselenker.

Caps Urban Outfitters / (annonselenke)Genser HER / (annonselenke)Sko HER / Sekk Louis Vuitton 

KLÆRNE MATCHER! Det er ikke hver dag. Jeg er interessert i klær men jeg er ikke opptatt av “fashion”, om dere skjønner? Jeg klarer ikke å henge med på trender, det føles så latterlig meningsløst, og selv om det er hyggelig når folk komplimenterer klærne mine er det nok det kjedeligste komplimentet å få. Det er jo bare å plukke opp et magasin og lese det som en bibel og VIPS, så har man fin stil. Men for all del, jeg liker fine klær men jeg kaster litt opp i munnen når folk sier ting som “duse farger er IN i høst”. Hvem bryr seg.

Jeg og Joakim så bridget jones på kino i går. Den var søt! Og jeg begynte å gråte som en foss, det kom skikkelig brått på for det var jo ikke en trist film. Men jeg synes mannen til Bridget ligner på morfaren min, i det minste slik han så ut da han var yngre om jeg skal tolke utifra bilder jeg har sett, og det fikk meg til å tenke på at morfar også har vært ung en gang og har fått barn og vært forelsket, trist glad, hatt håp og drømmer og alt mulig. Man tenker ofte at det er “de gamle” og så er det “oss unge”, men de eldre vet mest og har vært akkurat som oss en gang. Nå skal jeg sende morfar en SMS. Om dere enda har besteforeldre, gjør det samme. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg