DAGENS ANTREKK

//annonselenker




 

 Jeans nly jeans / topp Bik Bok / bilder av Joakim Kleven 

Nå er sommeren snart over, dere! Men vi har uansett hatt 20 grader og bare litt skyer på himmelen i hovedstaden. Det er så herlig! Da jeg gikk hjem tidligere var det en sånn perfekt sensommernatt hvor solen sto lavt på himmelen, alt var rosa og jeg ikke hadde batteri på telefonen – altså ingen musikk, og jeg kunne høre på fuglene heller. Det var så fint! 

Om du – som meg – ikke er helt klar for å slippe sommeren enda kan du komme å se meg spille sammen med min gode venn Danby på torsdag! Det blir afterwork / dagsfylla på taket til Grims Grenka, og det er i tillegg meldt godt vær. Vi er der fra 16:00 – 23:00 og bytter litt på å spille hver for oss eller sammen. Som regel går jeg på rundt klokken 18, men det kan være jeg hopper inn før også. Dere finner eventet på facebook her! Det blir koselig og intimt sammen med gode venner, og jeg håper på å møte dere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg