ALT KAN IKKE KJØPES FOR PENGER

JAAAADDAAAA, der var sommerferien over og vi starter med et PANG og forhåpninger om drama innad i bloggverdenen med VG i spissen og et par andre bloggere på slep som vi er vandt til, den vanlige gjengen liksom. 

Om dere har lest VG så har dere allerede fått med dere, men jeg kan oppsummere kort. Blogger mener TV2 betaler for dårlig. TV2 svarer høflig og politisk korrekt tilbake. Jeg svarte via manageren min i VG, men det er enkelte ting man ikke får fram via journalister så jeg vil bare si..

Tenk alt jeg kan vise mine barnebarn, da! Det er mer enn noe som helst man kan få for penger! De kan til og med se bestemoren sin sitte å grine på gulvet med kjærlighetssorg og DET er det ikke alle som kan! Takk gud for at jeg har ungdomsstiden min fanget på film, for dette kommer til å bli sinnsykt gøy i framtiden! 

FIN <3 <3 <3 <3 

OG SÅ IGJEN DA, DERE!!!

Jeg har grått så mye på tv! Haha! Det er nesten helt latterlig. Og koselig. Og rart. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg