skal klippe meg kort igjen!

// annonselenke

Hei alle sammen! Håper dere har det fint. Jeg er alt for sent ute som vanlig, jeg skal være hos frisøren om.. 3 minutter, men jeg ville bare stikke innom og ønske dere en fin dag likevel! Jeg har ikke gjort så mye annet det siste døgnet enn å jobbe, spise godteri, se på serier med Anne-Sofie og i hele morges har jeg jobbet enda mer. Siste innspurt på boken nemlig! Ja, jeg vet at jeg maser noe jævlig om den boken men det er så altoppslukende at jeg ikke har ord. Men, på mandag er jeg ferdig! Jippi!

(annonselenke) Vi snakkes litt etterpå! Genseren jeg har på meg er fra By Malene Birger men utsolgt, samme i svart finnes riktignok her – og buksen er gammel fra BIK BOK. Klem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg