meg meg meg

// annonselenke

Jeg elsker å ta på meg headset og bare gå utfor døren uten noe sted jeg skal. Dere finner spillelisten min på spotify HER om dere trenger noe å slappe av til, den får virkelig tankene mine på rett kjør. Jeg skal jobbe noen timer, og så håper jeg alle sover godt etter det<3 Vi snakkes i morgen, gleder meg haha! Bloggmotivasjonen er på topp!



 

Favorittgenseren som dere spør om hele tiden! Den er en venninne sin og hun husker ikke hvor hun har kjøpt den, og det finnes heller ingen merkelapp. Jeg har forresten fått en sandal-obsession! Disse kommer også fra River Island (annonselenke)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg