Hvordan lage overskrift av en onsdag?

Jeg har en jobbedag hjemme, og det er ikke feil når man kan gjøre det fra verdens diggeste sofa! Stuen min, og spesielt sofaen har blitt et samlepunkt for enkelte i vennegjengen som overnatter her natt etter natt fordi sofaen min er så deilig, hehe. Deilig for meg å bare kunne slappe av her! Når jeg har spisepauser ser jeg på stranger things, IGJEN. Jeg så hele sesongen nettopp og nå måtte jeg se alt en gang til, den serien er så bra! Den ligger på netflix og anbefales virkelig. Så spennende at man ikke klarer å slutte når man først har kommet inn i det – skummelt er det også, men ikke sånn at man blir redd for å være alene hjemme, for det kan også jeg bli noen ganger. 

Det irriterer meg at det kameraet jeg bruker til vanlig er på reperasjon, så for øyeblikket må jeg bruke mitt gamle kamera – canon 600D. Det funker helt greit, men jeg er vandt til å bruke et sykt bra kamera og dette tar ikke halvparten så gode bilder. Jeg skal få favoritten min tilbake om tre uker, og det gleder jeg meg til! I mellomtiden får dere bare holde ut 🙂 I mellomtiden, til noe annet.. Jeg sorterte hele klesskapet mitt i går og fant yndlingsskoene mine, jeg trodde jeg hadde mistet dem! Herregud så glad jeg ble da jeg fant dem, planen var jo å ha dem til jeg dør så om jeg hadde vært så idiot å miste dem hadde jeg blitt irritert på meg selv. Men nå skal jeg slite de ordentlig ut resten av sommeren – og resten av livet. 

Jeg skal jobbe alene fram til 17:30, da kommer noen venner på vegetartaco. Jeg skal ta bilder og vise dere hvordan vi spiser det uten kjøtt, det er like godt og like enkelt. Og nei, man trenger ikke bruke bønner eller fisk for å kutte ut kjøttet. Taco skal smake taco! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg