oslo nights

// annonselenke

Jeg har hatt en av de fine kveldene. Hvor jeg vandrer langs grünerløkka med musikk i ørene, ser på mennesker og nyter at solen går ned. Er kun i sin egen verden. med fine planer i siktet. Jeg møtte en av mine nærmeste venninner Tinashe på vårt stamsted, satt der og tok noen øl før vi gikk hjem til henne og snakket litt med mannen hennes. De er fine folk, og et av de eneste stedene i verden hvor jeg føler at jeg er like mye hjemme som når jeg er hos foreldrene mine i Harstad. Jeg kan legge meg ned på sofaen og ta en powernap uten at noen bryr seg, liksom. Og nå hadde vi ikke sett hverandre på en stund, så DET var på tide <3 


Genseren har jeg lånt av noen // skoene fra river island ( annonselenke)

Og hallo, hvor mange kommer hjem fra besøk med en push wagner!? To på en dag, folkens! Heldige meg har fått låne Odd og Tinashe sitt maleri på “ubestemt” tid, altså 1 år. Kanskje mer?? Jeg krysser fingrene. Jeg er iallfall SÅ glad for at jeg fikk låne det, dette selges ikke lengre og er veldig vanskelig å få tak i. ALTSÅ <3<3 VENNER <3<3

GOD NATT! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg