THEA STEEN (1989 – 2016)


 

I dag kom den forferdelig triste nyheten om at vakre Thea Steen har gått bort. Ord blir – som alltid i en slik situasjon – fattige. Tusen tusen takk Thea for samtalene jeg fikk ha med deg, for at du var og er en utrolig inspirasjon og for alt du delte. Takk for alle kloke ord du kom med, og for at du var så god mot meg. For at du kjempet. Jeg håper du finner fred nå, og at du er på et sted som er deg verdig. 

Til alle jenter og kvinner som leser dette: sjekk dere for livmorhalskreft! For noen år siden fikk mamma kreft i livmoren, og når det rammer så nært våkner man på en måte litt opp.. Det kan virkelig ramme hvem som helst. Meg, deg, søsteren din, venninna di, moren din. Og det rammet Thea. #sjekkdeg kampanjen var så viktig for henne, og den skal IKKE være mindre viktig nå. Sjekk dere! Det krever så lite, og det kan redde livet ditt. 

Bildet har jeg hentet fra bloggen til Thea, som dere finner her.  Det er tatt av Per Ervland. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg