podcast om angst, kjærlighet og livet

Det er noe litt ekstra skummelt ved å spille inn en podcast sammen med noen man kjenner. Det er som å la dere sniklytte på en samtale med en venn, og når den vennen tilfeldigvis er veldig dyktig til å intervjue – da blir det personlig. 


 

Morten Hegseth. Hva skal man si? Sist gang vi så hverandre før podcast-innpilling gråt jeg i fanget hans på universal sin sommerfest. Gangen før der lå jeg på fanget hans og var glad, på etterfesten til Spellemann. Slikt ligger det alltid gode historier bak, så det betyr vel god podcast? Heldigvis kjenner også flotte Morten mine grenser så godt, og resultatet er en fin podcast som nå er tilgjengelig for deg som lytter. Alle som har iphone har en egen podcast-app tilgjengelig, bare søk på Harm og Hegseth der inne eller gå på topplisten, så finner dere den. Min episode er den øverste som ligger der.

Jeg hørte igjennom den selv nettopp. Likte veldig godt det vi sa om angst, og jeg håper dere også gjør det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg