bedre bilder av håret

Jeg har – som sagt – fått sort hår. Jeg hadde ikke noe valg, egentlig, ettersom håret mitt hadde blitt helt ødelagt med alle runder av bleking. Mørkt hår sliter mindre så jeg må bare “holde ut”, selv om jeg også kan trives med mørkere farger i håret. Det er jo fint men akkurat nå føles det veldig uvant bare. Men fargen er dritfin, da! 

Det er Mia Soleim på Giardini Hårdesign som har fikset farge og extensions, og Siri Kristine har gjort makeup. Jeg føler jeg til tross for flere timer i frisør og sminkestol ser så sløv ut, men hva annet kan man forvente fra noen som er inne på sin tredje dag med høy feber, haha.. Håper dette snart går over!

 

Jeg skal forresten klippe det kort igjen om en måned, altså ha kort, sort hår. Det har jeg aldri gjort før. 🙂 Men akkurat nå ville jeg ha langt litt! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg