dette har jeg ikke tid til

I dag er jeg i skikkelig dårlig form. Jeg kastet opp i natt, og på shoot måtte jeg bare løpe på toalettet og kaste meg over toalettskålen, igjen og igjen. Da jeg satt i taxien på vei hjem tenkte jeg bare “jeg gleder meg til å komme hjem å spy” fordi jeg var så kvalm, haha. Små gleder! Om sharing er caring, så er oversharing not caring – så der fikk dere den, hehe. En herlig dag.. De siste timene har jeg sovet for å prøve å bli bedre, men det gikk ikke. Jeg er enda i elendig form. Men jeg klarte i det minste å sove på ryggen slik at sminken min ikke ble ødelagt, haha..


 

Jeg skal forflytte meg fra senga til sofaen nå, som blir det mest spennende som har skjedd siden jeg kom hjem. Håper jeg føler meg bedre snart, for jeg har ikke tid til å være syk denne uken. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg