i dag følte jeg meg vakker

Jeg og Stephan har nå jobbet sammen to år, og i dag overgikk han virkelig seg selv. Vi tok bildene til bok-coveret mitt, og looken han laget på meg i dag.. Altså, jeg følte meg så vakker. Det får han fram i meg, og ikke bare det – jeg føler meg vakker på innsiden også, fordi Stephan ser mennesker så godt og han får fram mine fineste sider. Jeg er så komfortabel rundt han, og ikke minst trygg på at jeg alltid forlater og ser fantastisk ut. TAKK for at du gjorde den største dagen så langt i mitt liv – fotograferingen av boken – så bra som dette. <3


 

Om du noen gang skal gifte dere, bli sminket før en date, bursdag, fest eller hva det nå måtte være, så burde du booke Stephan. Da er man garantert i trygge hender! 

– > Dere kan sjekke ut hvordan han laget looken på bloggen til Stephan her. <- 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg