mine favorittblogger!

Jeg er en aktiv bloggleser, og har vært det i mange år. Jeg synes det er så koselig å ha det som en liten “tradisjon” at jeg setter meg ned med favorittbloggene mine på skjermen og oppdaterer meg på det siste av hva de har gjort, nesten som om man har masse venninner man aldri har møtt. Eller, nå har jeg jo møtt de aller fleste norske, men jeg husker jo hvordan jeg tenkte på det før.. Og på samme måte tenker kanskje noen om meg nå?

Av de norske, kjente bloggerne leser jeg for det meste Kristina Andersen, Ida Wulff, Andrea Badendyck, Eirin Kristiansen, Ulrikke Lund, Caroline Berg Eriksen og Annijor hver eneste dag, men de fleste kjente er jeg innom minst en gang i uka. Likevel, her kommer litt mindre kjente blogger som jeg leser, som dere kanskje kan få glede av!


ISABELLES.NU

Favorittbloggeren min i gud vet hvor mange år. Har lest denne bloggen siden før jeg startet blogg selv! I fjor hadde hun en periode hvor hun ikke blogget så bra, og da ble jeg seriøst lei meg. Men nå er hun tilbake med både fine blogginnlegg og masse videoblogger, noe jeg synes er fantastisk gøy! Jeg elsker stilen hennes, utseendet og tankene – hun er den av alle bloggere i verden som minner meg mest om meg selv. 


Melina Sundfør 

En norsk jente som bor i London. Jeg begynte å lese bloggen hennes nå nylig, men jeg liker den SÅ godt! Hun har dødsfin stil, fine bilder og et godt humør. En blogg jeg titter innom hver dag, dette her! Og jeg elsker folk som tør å satse på drømmen sin, slik hun gjør. 



KEELA.

Keela begynte jeg å lese bloggen til da hun bodde i Los Angeles og hang med blant annet Justin Bieber, Chris Brown, Leonardo Dicaprio ++++.. For å nevne noen. Hun hadde en sinnsykt inspirerende og kul blogg da, men nå har hun dessverre gått litt bort fra bloggen og driver mest med youtube. Jeg håper hun kommer tilbake med skriving og bilder, for det likte jeg så godt! 


Stine Steen

Kusinen min som studerer i Amsterdam! Nå kjenner jeg jo henne veldig godt og har gjort det siden vi begge var babyer, åpenbart.. Men hun har virkelig en god blogg også. Hun har fin stil, fine bilder, et spennende liv som motestudent i Amsterdam og oppdaterer ofte. Anbefales! Funfact: hun er en ganske stor “karakter” i boken min. 


Jeg håper dere fikk noen gode tips til blogger å lese, folkens! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg