er det innafor å være utenfor?

På fredag var jeg og en hel bukett av nydelige mennesker på Taket for å feire natt&dag. Det var en av de beste kveldene på gud vet hvor lenge, og i kjent stil løper en fotograf rundt på festen og foreviger øyeblikk. Her ble jeg altså knipset et bilde av sammen med Sondre og Henrik som er to gode venner av meg, men guess what? Midt i dette fantastiske bildet plopper nippelen min ut. Det er ikke slik at jeg til hverdags løper rundt med brystene på display (tro det eller ei..), men når man er nede i sin tredje flaske med vin, har en avslørende jumpsuit på seg og to kompiser som henger over en og drar toppen ned, da.. da skjer det ting. Og jeg ville legge det ut, men så stoppet noe i meg for da tenker sikkert folk “here we go again with the attentionwhore”. Men da ble det litt rådføring på gang:

Så, her er det da. Noen av de fineste menneskene jeg vet, meg + litt nipple. 

WHATEVER, DA! For å nevne det, senere på kvelden danset Henrik uten skjorte på og alle jublet og klappet, men jeg skal bli shamet for at man viser litt nipple på et bilde.. Det er rart. Jeg forstår det jo, for det er jo rimelig ufresht å se ut som om man er dypt nede i gud vet hvilken pose og løper rundt på fest sånn, men det må da værra lov i et uheldig øyeblikk? Det er som det er! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg