skal til Ibiza!

OMG! 


 

Ja, det er faktisk fullt lov å si omg til det her. Jeg har lyst til å ROPE omg. For i dag bestilte jeg og min fine venninne Louise billetter til Ibiza! Vi har booket et sykt fint hotell, fly er også i boks, og nå er vel scooter det eneste som mangler? Og den såkalte “sommerkroppen”, undertegnede har gått opp 7 kg i 2016 men vet dere hva, jeg kunne ikke brydd meg mindre for jeg skal til IBIZA! Jeg driter i om jeg ikke passer noen av bikiniene mine, og har brukt alle pengene mine på hotell for jeg kan om så bade naken.


 

Vi reiser i første del av juli og blir i fem dager! Tror det holder bra, vi kommer nok til å være veeeeeldig slitne etter denne reisen. 

windows 7 wallpapers
 

OMG!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg