Føler seg selv

Jeg kom hjem fra Bergen for litt siden, og det første jeg og en venninne gjør er å henge opp masse bilder av meg på soveromsveggen min. Ja, sånn har det altså blitt, hehe.. Takk igjen til City Nord for de fine bildene, og for at jeg fikk alle i gave! 

Neste steg er å henge ett i stua også, bytte ut det Prada-bildet med et bilde av meg selv. Og så skal jeg ha bilde av meg selv naken i gangen også.. Herregud, folk må jo tro jeg har en alvorlig narsissistisk personlighetsforstyrrelse om de kommer på besøk. Men hvorfor ikke, tenker jeg da. Jeg hadde digget det om jeg kom hjem til noen som hadde det sånn! Jeg har meg selv som bakgrunn på både pc og mobil også, liksom. Ække noe galt i det. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg