gullruten neste!


 

Jeg, Jamina og Tinashe har nettopp blitt fikset sammen, hørt på musikk og drukket litt vin. Nå er vi klare for gullruten – og vi skal gjøre det Taylor Swift-style og gå som et girlsquad, hehe. Eller, Jamina skal gå med Stian, men jeg og Tinashe skal gå på løperen sammen. Var bare jeg som hadde veldig klare visjoner om det der med girlsquad skjønner dere.. Hvem er med!?

Jeg gleder meg til en fin kveld, og Joakim kommer faktisk til Bergen for å sove sammen med meg inatt. Jeg blir alltid helt crazy når jeg er i Bergen, og på mandag spiller jeg faktisk som DJ på metro. Ses vi? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg