min nye frisyre!


 

Da ble det litt lysere, litt kortere hår med mye krøller!  Så fint! Queen B – ikke Becky with the good hair – altså Beyonce fikk bli litt av inspirasjon for den her. Mia Soleim på Giardini Hårdesign har fikset meg nok en gang, og extensions er fra luxushair i tape men klippet opp. For booking eller spørsmål kan dere ringe salongen på 22 11 18 60, husk å spør etter Mia! Behandlingen er forresten sponset for min del, men jeg ville gått til Mia uansett hva faen, haha. 


 

Ellers har jeg jobbet meg ihjel, siste innspurt på boka er hva som skjer.. Jeg har skrevet bok fra frisørstolen liksom, og spist pizza kombinert. Hvem sier kvinner ikke kan gjøre to ting på en gang? Eller, det var kanskje menn, det. OK nå skal jeg gjøre litt logistikk-ting på kontoret før jeg stikker til forlaget mitt og går igjennom boken, håper dere har hatt en fin dag! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg