Marcus & Martinus

I dag møtte jeg Marcus og Martinus en liten tur, sammen med mammaen, pappaen og lillesøsteren deres. De er i Oslo for å gjøre  litt jobb og det er hyggelig å stikke innom og si hei!Vi kan relatere oss til en del av de samme, og vi prater veldig fint sammen om alt og ingenting – til tross for at jeg er en god del eldre enn de, så forstår vi hverandre på en måte som ikke mange utenfor kan gjøre. Det virker kanskje rart for andre, men de er veeeeeeeldig modne for alderen.

Altså, dette er fine, smarte og jordnære gutter som jeg liker SÅ godt. Gjett hvem som skal passe på og eventuelt godkjenne alle eventuelle kjærester!? Det blir meg, det. Tatt på meg rollen som storesøster skjønner dere. 


 

Jeg har fått høre litt av deres nye musikk, og er sikker på at deres fans kommer til å elske det. Og så gleder jeg meg til spektrum, så utrolig bra jobba av guttene! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg