covergirl og gjesteredaktør for DET NYE




Dette trodde jeg aldri kom til å skje. Alle de dagene hvor jeg følte jeg måtte gjemme meg bak lag på lag med sminke, all usikkerheten jeg har følt på. Nå er jeg usminket på coveret av DET NYE, og ikke bare det – jeg er gjesteredaktør også. Og jeg er så stolt! Det er et så enormt stort steg for meg, og denne utgaven er spesielt tilegnet for dere. Dere jenter der ute, som har følt det samme som meg. Sminke er fint, men det skal ikke være “make it or break it” på hvordan du føler deg.

Ellers har jeg intervjuet noen venninner og kvinner jeg ser opp til, laget en sak om sminke som er palmeoljefri, og en reiseguide til Harstad. Det er intervju på meg med 4 sider, jeg har skrevet leder og jeg har godkjent hele utgaven.

TUSEN TAKK TIL DET NYE FOR MULIGHET! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg