treningen min

Jeg burde eeeegentlig ha gått ut døren for 5 minutter siden, jeg skal bort på Rubicon for å spille inn en podcast. MEN her sitter jeg, nydusjet og stresset som en idiot men skal så klart blogge først. Jeg må jo oppdatere dere! 

I dag har jeg vært på trening, det ble 2 km løping, og så 3 km jogging / løping med oppoverbakke – for å holde meg distrahert når jeg trener hører jeg på podcaster, det er bedre enn musikk føler jeg. Podcasten jeg hørte på nå var “hva er greia med..” og temaet var IQ. Ganske spennende! En venninne sa til meg at om jeg føler på mye stress, så er det bare å lære seg å like løping. Jeg trener mest styrke, og jogging føles enda jævlig, men når jeg bare kommer over den kneika.. DA blir det bra!

(Forstår forresten ikke hvordan noen kan se pene ut på trening). 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg