barcelona om to uker

Det var meningen at jeg og en venninne skulle dra til Bali fra 1-10 mai, men SELVFØLGELIG så fucket ting seg til fordi jeg må jobbe.. Faen, så trist jeg blir. Det er gøy å jobbe men skikkelig dritt noen ganger også, haha.. Og det fikk jeg vite i dag, når jeg allerede har gledet meg og giret meg opp. Jeg skal spille inn en reklamekampanje over to dager, og måtte derfor utsette hele greia til Juni. Jeg kommer til å reise den gang, jeg må bare finne noen andre å dra med fordi venninna mi ikke kan. Det suger, men det finnes vel nok av venner som takker ja til en gratis tur til Bali!? Så venner som leser – send en sms, hehe. 

Men, nå har det seg slik at jeg h-a-t-e-r å ha planlagt ting uten at det blir noe av. Så, jeg kastet meg rundt og fikset nok en reise som venninna mi kan være med på, ettersom jeg virkelig ville dra noe sted. Det lønner seg å ha mange kontakter! Vi skal nå til Barcelona fra 5-9 mai, og bo på dritfine W hotel. Jeg har bodd der en gang før, og jeg ELSKER det. Og jeg ELSKER byen. Og jeg liker reisefølget mitt, så det blir faaaaaaaaab. 🙂 



Hotellet er ganske dyrt, men om du skal til byen vil jeg anbefale deg å ta minst en natt der. Det er den fineste utsikten, dødsbra location, de sykeste festene.. The place to be når det kommer til hoteller av Barcelona, mener jeg. Herregud som jeg ser fram til at vi skal ligge ved bassengkanten med noen herlige drinker, dra videre ut på kvelden og så repeat. 



 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg