hair details

sponset 

I går brukte jeg maaaaaange timer i frisørstolen for å gå fra blond til mørk. Jeg var der såpass lenge at jeg rakk å bestille fra foodora to ganger, for å si det sånn. Men, verdt det? Å ja! Jeg elsker det nye håret mitt. 


 

Jeg gikk til Mia Soleim som jobber på Giardini Hårdesign denne gangen (og det skal jeg fortsette med). Mia styler meg til 99% av alt jeg gjør når det kommer til shoots og tv, hun er helt rå på oppsett, “glamorøst” hår og hele den pakken, i tillegg til at jeg nå fikk erfare hvor god hun er på farge. Det er vanskelig å få mørkt hår til å se bra ut, det blir fort livløst og kjedelig. Mitt hår nå ser naturlig ut, det er fint spill i det og langt i fra kjedelig! Dere får forresten 20% avslag hos Mia på valgfri behandling om dere booker før slutten av Mai. Hun kan jeg gå veldig god for! Nummeret hennes er og på instagram heter hun @hairbymiasiren 


 

Vi har brukt tapehair fra luxushair, dere finner det her. Vi satt inn farge 7# og brukte nesten 6 pakker i håret mitt, jeg elsker å ha tykt hår. Vi bleket faktisk håret litt slik at det skulle få striper her og der, og jeg må si jeg er overrasket over at kvaliteten enda er såpass bra! Jeg hadde aldri testet tape fra luxushair men jeg er superhappy med resultatet og kommer definitivt til å gjøre det i neste omgang. Du trenger ikke å ha med deg egne extensions altså, de har opplegg på salongen men jeg synes det er greit å bestille på internett. Da blir det litt billigere. 🙂


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg