brunette igjen

Jeg klarte ikke å holde meg (det gjør jeg jo aldri) så nå er jeg brunette igjen! Wæh, det føles ganske rart og uvant men jeg er utrolig fornøyd med fargen og extensionene. Det er Mia Solheim på Giardini hairdesign som har farget, satt på hår og klippet, men jeg skal fortelle mer detaljer rundt alt det i morgen. Jeg vil gjerne ta finere bilder til dere men da må jeg få kjøpt meg minnekort først, det skjer i morgen den dag om så det er det siste jeg gjør!!!

Toppen min er fra nelly trend, men utsolgt. 

Jeg føler meg pen med mørkt hår, og med blondt føler jeg meg søt. Begge deler trives jeg også med, og jeg er så heldig at jeg – i følge meg selv – passer i de fleste hårfarger jeg tester ut. Men det mørke får fram øynene mine på en helt annen måte. Det første man ser er ikke leppene, puppene eller håret, det er øynene. Det mest ekte et menneske har, om du spør meg. De er som de er og man kan ikke gjøre noe med de, sjelens speil som man sier.

Jeg skal møte noen venner snart, hypersosial som jeg er. I morgen er det tilbake på kontoret klokken 09 og kjøre hardt de fire siste dagene før jeg reiser til Amsterdam, så jeg skal komme meg tidlig i seng og være the best I can be. Jeg gleder meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg