barnevakt-kveld

Hei dere! 

Har dere det fint i kveld? (forstår ikke hvorfor jeg spør, har jo lukka kommentarfelt og får jo ikke noe respons uansett haha).. Jeg HÅPER dere har det fint ikveld, kan jeg heller si! Jeg sitter barnevakt for ungen til Tinashe i et par timer. Det har vært så utrolig deilig å ha en rolig kveld uten masse som skjer, vi har bare tegnet og spilt spill på ipaden liksom. Hun la seg for en times tid siden og nå skal jeg se ferdig dokumentarserien “life” på netflix. 🙂 Jeg har sett hele greia flere ganger før, men det er virkelig en fantastisk serie – anbefales!

Vi snakkes i morgen, jeg skal på photoshoot og må møte opp til hår og sminke klokken 08:00. Men jeg skal ikke klage, det blir en bra dag!

Meg og verdens kuleste femåring, India!


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg