brukernavnet mitt på snapchat osv

Her om dagen rundet jeg 300 000 følgere på instagram. Og 98% av de er norske! Det er ganske sykt, at så mange mennesker i vårt lille land følger med på alle bildene jeg legger ut, i sort hvitt til og med. Siden mange lurer på hvorfor jeg har alle bildene uten farger, så er det åpenbart fordi jeg synes det er fint..? Ingen dyp grunn eller komplisert forklaring, det ser bra ut bare. Jeg trodde jeg skulle miste mange følgere når jeg fant meg sjæl, skjønner dere? Men det går gradvis oppover likevel. Jeg får så mange fine kommentarer på instagram, selv om det er så mange som følger er det så mye fint. Takk for at dere er så gode, jeg leser alt! 


 

På snapchat er jeg langt ifra like aktiv, jeg synes mystory er en klein greie men om du vil følge med heter jeg sophizzleyo der. Sort hvitt der også, gitt! Om du derimot ønsker å få kontakt med meg direkte for å spørre om noe eller komme med ønsker, så finner du min fanpage på facebook her. Jeg svarer alltid og er veldig aktiv på innboksen der. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg