skjerp deg sophie

I kveld skal jeg se Karpe Diem live. Og ikke nok med det.. jeg skal på samme konsert i morgen også. Haha. Jeg føler meg faktisk litt sosialt inkompetent som har tatt en slik avgjørelse, hvem gjør noe sånt, men er man ekte fan så er man ekte fan.

Jeg er på kontoret og har akkurat vært på en kaffedate med en venn. Jeg har følt meg litt nedfor de siste dagene men nå må jeg faen meg skjerpe meg. Jeg må slutte å tenke så mye, jeg må legge bort alle tanker som egentlig bare trykker meg ned og fokusere på kule ting istedenfor. Jeg vil være den beste jeg kan være. 

Jeg har tatt litt outfitbilder til dere i dag. De kommer senere! Ha en FANTASTISK fredag, masse kjærlighet til dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg