feeling like være alene hjemme spise godis holde kjeft

Det finnes kun et par tilfeller hvor jeg ikke har lyst til å møte dere (supersøte og fantastiske) lesere. Først, når jeg er så full at jeg knapt klarer å se hva som skjer. To, når jeg står midt i en diskusjon eller krangel med noen. Tre, når jeg kommer rett fra spraytanhuset. 

Tadaaaa! Jeg var innom spraytanhuset idag, og de første timene ser man helt ekstrem ut. Jeg gleder meg til å ta en dusj om et par timer slik at fargen slipper litt, da blir det så fint! Men akkurat nå.. la oss bare si det sånn at folk på kontoret har hatt det morsomt på min bekostning. 

Jeg må komme meg hjem. Kose med hunden, og så champagneria med en venninne. Kos! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg