JEG BLIR PROGRAMLEDER – ET HUNDELIV




Det siste året har jeg, Stian Blipp og Atle Pettersen jobbet hardt med en serie som står oss alle veldig nært. Vi alle tre har pomeranians som vi elsker, hunder som har lært oss mye om oss selv – og da MÅ jo andre føle det på samme måte! Slik ble et nytt program til, og vi har nå møtt 8 kjente mennesker og deres hunder i en ærlig og sårbar setting. Vi har hørt om kjærlighet, sorg, gleder og spenning og jeg lover at dere kommer til å bli overrasket. 

Programet skal sendes på onsdager klokken 20:00 på tv2, og kommer om bare få uker.. Jeg gleder meg! Og nei, dette er ikke en aprilsnarr. Jeg tror ingen av oss tenkte over dagen dette ble lansert på, men dette er vel noe man ikke får lov å kødde med av kanaler og slikt. Så vet dere!

Tenk at jeg har blitt programleder!? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg