strekkmerkene mine etter 1 måned med behandling

//annonse

Husker dere for litt siden at jeg fortalte dere om Bio-Oil?  Dette er et produkt som fåes kjøpt blant annet på butikker som Meny, vita, Coop Mega, Boots, apoteker landet over men også på internett her. Jeg bruker produktet i hovedsak mot strekkmerker men det duger også til flere formål, som for eksempel tørr hud, alderstegn eller ujevn hudtone for å nevne noe. I tillegg er produktet langt billigere enn sine konkurrenter. 

Etter å ha brukt Bio-Oil i noen uker tok jeg dette bildet til dere, og sa jeg skulle komme med en oppfølging etter en liten stund. Slik så det ut for litt over en måned siden, og her hadde det allerede bleknet en del siden før jeg startet med Bio-Oil:

Og nå, etter en stund med behandling ser jeg slik ut! Og nå er jeg i tillegg brunere, noe som pleier å tilsi at strekkmerkene synes bedre.. De er der enda, men de har liksom bleknet en del? Og enda har jeg 80% av flasken igjen! Så det blir spennende å se hvordan det utvikler seg.. 


 

Jeg er så happy med det! Hvem skulle trodd at et produkt med såpass rimelig pris kunne være så bra? Første gang jeg brukte produktet fikk jeg det sponset, men jeg er sikker på at når jeg går tom kommer jeg til å fortsette å kjøpe det på min lokale matbutikk eller apotek, for jeg liker det virkelig. Og så er det et stort pluss at det er så tilgjengelig! Det koster ikke mye, man finner det nesten over alt, osv. Det trenger altså ikke være svindyrt for at det skal være bra!


 

Jeg har med meg Bio-Oil i toalettmappen slik at jeg husker å bruke den hver morgen og kveld, jeg har til og med vært litt dårlig på å bruke det så ofte som jeg skal men likevel har jeg fått resultater. Som sagt finnes Bio-Oil på de fleste matbutikker, men også på internett her. Håper dere blir fornøyde – det er jeg faktisk ganske sikker på at dere blir! 🙂 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg